
عقد موقت ( صیغه ) محمدحسن سالخوردهکارشناس ارشد حقوق مالکیت فکری✍سوالبا سلام من حدود 3 سال پیش با مردی که همسر و یک بچه داشت صیغه 5ساله شدم و اکنون دختری2ساله داریم که شناسنامه هم رفتیم ثبت احوال گرفتیم.پارسال ایشون به دلیل اختلاف با همسر اولشون به خاطرفاش شدن قضیه من خودشون یک طرفه صیغه نامه رو فسخ کردن و مهریه ام که 14 سکه بود رو پرداخت کردند.البته من فقط رسید دریافت 14سکه رو امضا کردم چیز دیگه ای ندیدم البته ایشون 1ماه بعد رجوع کردن و بین خودمون مجدد خطبه محرمیت رو خوندیم و الان با هم زند...
ادامه مطلب